Marketing 2016 (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Marketing 2016

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: William (Texas A&M University) Pride, O. C. (Auburn University) Ferrell

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Provides an overview of essential marketing principles within a visually engaging, reader-friendly presentation. This book helps readers develop the knowledge and decision-making skills they need to succeed in competitive business environment.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Cengage Learning, Inc
Forfattere William (Texas A&M University) Pride, O. C. (Auburn University) Ferrell
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 18 ed
Udgivelsesdato 08-01-2015
Første udgivelsesår 2015
Originalsprog United States
Sideantal 720
Indbinding Paperback / softback
Forlag Cengage Learning, Inc
Sideoplysninger 720 pages
Mål 277 x 218 x 27
ISBN-13 / EAN-13 9781285858340