Marketing 3.0 (Bog, Indbundet, Dansk) af Philip Kotler

Marketing 3.0

(Bog, Indbundet, Dansk)
Forfattere: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya & Iwan Setiawan

Nedsat pris! Marketing 3.0


Forlag: L&R Business

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Kan virksomheder både arbejde for menneskeheden og for profitten? Det mener en af verdens mest betydningsfulde businesstænkere marketingguruen Philip Kotler. Faktisk er de nødt til at kunne begge dele, hvis de skal overleve i en tid, hvor sociale medier giver kunderne stadig større magt, og verden står over for store udfordringer.

Tidens forbrugere efterspørger ikke alene et godt produkt, men ansvarlige virksomheder, der tager verdens problemer alvorligt og imødekommer forbrugernes behov for mening og åndelighed. Det er budskabet i Marketing 3.0. Bogen, hvor Philip Kotler og medforfatterne, Hermawan Kartajaya og Iwan Setiawan, lancerer en nye retning inden for markedsføring: Marketing 3.0.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag L&R Business
Forfattere Philip Kotler, Hermawan Kartajaya & Iwan Setiawan
Type Bog
Format Indbundet
Sprog Dansk
Udgave 1. (11-08-2010)
Oplag 2. (21-11-2012)
Første udgivelsesår 2010
Originaltitel Marketing 3.0
Originalsprog Engelsk
Sideantal 202
Indbinding Indbundet
Mål og vægt B: 159mm, H: 233mm, D: 18mm, Vægt: 503g
ISBN-13 / EAN-13 9788711411841