Marketing and Smart Technologies: Proceedings of ICMarkTech 2021, Volume 2 (Bog, Hardback, Engelsk)

Marketing and Smart Technologies: Proceedings of ICMarkTech 2021, Volume 2

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Verlag, Singapore
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2022 ed.
Udgivelsesdato 15-03-2022
Første udgivelsesår 2022
Serie Smart Innovation, Systems and Technologies
Illustrationer 69 Illustrations, color; 35 Illustrations, black and white
Fagredaktør Jose Luis Reis, Marc K. Peter, Ricardo Cayolla, Zorica Bogdanovic
Originalsprog Singapore
Sideantal 739
Indbinding Hardback
Forlag Springer Verlag, Singapore
Sideoplysninger 739 pages, 69 Illustrations, color; 35 Illustrations, black and white
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9789811692710