Marketing Communication Management: A Holistic Approach for Increased Profitability (Bog, Hæftet, Engelsk) af Otto Ottesen

Marketing Communication Management: A Holistic Approach for Increased Profitability (Bog, Hæftet, Engelsk)

Af: Otto Ottesen


Forlag: CBS Press

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9788716133359
  • Sideantal: 358
  • Dato for udgivelse: 21-3-2001
  • Udgivelse: 1. udgave, 2001.
  • Illustrationsangivelser: ill.
  • Originaltitel: Markedskommunikasjon
  • År for denne udgave: 2001
  • Første udgivelsesår: 2001
  • Originalsprog: Norsk
  • Udgave: 1
  • Oplag: 1
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Viser, hvordan man, ved hjælp af en strategisk helhedsplanlægning og ledelse af virksomhedens markedskommunikations-aktiviteter, kan tilrettelægge en samlet kommunikationsstrategi, som er økonomisk rentabel.
Bogen fremlægger nye og utraditionelle ideer, og behandler bl.a. effekten af kommunikation over for lavt engagerede købere samt markedskommunikationens betydning for køberens produktoplevelse og for udviklingen af køber-sælger-relationen.
Henvender sig til studerende og forskere med interesse i markedsøkonomi og markedsføring, men vil også være af interesse for konsulenter og virksomhedsledere, som ønsker at udvikle deres kompetencer inden for dette område.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)