Marketing Communication Management: A Holistic Approach for Increased Profitability (bog, hæftet, engelsk)

Af: Otto Ottesen


  • Forlag: CBS Press
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Engelsk
  • Sideantal: 358
  • Dato for udgivelse: 21-3-2001
  • Udgivelse: 1. udgave, 2001.
  • ISBN-13: 9788716133359
  • Produkt type: Bog
  • Illustrationsangivelser: ill.
  • Originaltitel: Markedskommunikasjon
  • År for denne udgave: 2001
  • Første udgivelsesår: 2001
  • Originalsprog: Norsk
  • Udgave: 1
  • Oplag: 1

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Viser, hvordan man, ved hjælp af en strategisk helhedsplanlægning og ledelse af virksomhedens markedskommunikations-aktiviteter, kan tilrettelægge en samlet kommunikationsstrategi, som er økonomisk rentabel.
Bogen fremlægger nye og utraditionelle ideer, og behandler bl.a. effekten af kommunikation over for lavt engagerede købere samt markedskommunikationens betydning for køberens produktoplevelse og for udviklingen af køber-sælger-relationen.
Henvender sig til studerende og forskere med interesse i markedsøkonomi og markedsføring, men vil også være af interesse for konsulenter og virksomhedsledere, som ønsker at udvikle deres kompetencer inden for dette område.

Anmeldelser (0)