Marketing Effectiveness and Accountability in SMEs: A Multimethodological Approach (Bog, Hardback, Engelsk) af Trevor A. Smith

Marketing Effectiveness and Accountability in SMEs: A Multimethodological Approach

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Trevor A. Smith

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Forfatter Trevor A. Smith
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2022 ed.
Udgivelsesdato 28-09-2022
Første udgivelsesår 2022
Serie Palgrave Studies in Marketing, Organizations and Society
Illustrationer 12 Illustrations, black and white; XIX, 205 p. 12 illus.
Originalsprog Switzerland
Sideantal 205
Indbinding Hardback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 205 pages, 12 Illustrations, black and white; XIX, 205 p. 12 illus.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783031098604