Marketing Fashion, Second edition: Strategy, Branding and Promotion (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Harriet Posner

Marketing Fashion, Second edition: Strategy, Branding and Promotion

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Harriet Posner

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Marketing Fashion, Second Edition is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Laurence King Publishing
Forfatter Harriet Posner
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 ed
Udgivelsesdato 17-08-2015
Første udgivelsesår 2015
Illustrator Patricia Mumau
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 240
Indbinding Paperback / softback
Forlag Laurence King Publishing
Sideoplysninger 240 pages
Mål 255 x 190 x 19
ISBN-13 / EAN-13 9781780675664