Principles of Marketing: A Comprehensive Introduction for Students and Practitioners (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Principles of Marketing: A Comprehensive Introduction for Students and Practitioners

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Manfred Bruhn

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfatter Manfred Bruhn
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2024 ed.
Udgivelsesdato 17-10-2025
Første udgivelsesår 2025
Illustrationer 18 Illustrations, color; 2 Illustrations, black and white
Originalsprog Germany
Sideantal 287
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 287 pages, 18 Illustrations, color; 2 Illustrations, black and white
Mål 167 x 241 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9783658458331