Marketinghåndbogen: Fra strategi til kampagne (Ebog, epub, drm, Dansk) af Hans-Henrik Søndersted-Olsen

Marketinghåndbogen: Fra strategi til kampagne

(Ebog, epub, drm, Dansk)

PRIS
201,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring. Du får et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-, analyse- og mediebureauer. Desuden giver bogen et overblik over den nyligt reviderede markedsføringslovgivning.

Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Et væld af tidssvarende eksempler gør bogen både lærerig og læseværdig.

Hans-Henrik Søndersted-Olsen er adm. direktør for reklamebureauet Klausen & Partners A/S. Med erfaring fra begge sider af bordet i marketingarbejdet, bestyrelsesarbejde i Dansk Marketing Forum og som ekstern lektor på Copenhagen Business School er han en rutineret formidler af marketing- og kommunikationsstoffet.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfatter Hans-Henrik Søndersted-Olsen
Type Ebog
Format epub, drm
Sprog Dansk
Udgave 2. udgave
Udgivelsesdato 29-08-2013
Sideantal 338 Sider
Filtype epub
Filversion 2.0
Filformat Reflowable
Filstørrelse 5665 KB
Kopibeskyttelse AdobeDRM
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788759395455