Material Culture in Europe and China, 1400–1800: The Rise of Consumerism (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Material Culture in Europe and China, 1400–1800: The Rise of Consumerism

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: S.A.M. Adshead



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book reinterprets the rise of consumerism in terms of interaction between Europe and China 1400-1800. In particular, it examines the intellectual foundations of consumerism in food, dress, shelter, utilities, information and symbolism.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave Macmillan
Forfatter S.A.M. Adshead
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 1997
Udgivelsesdato 01-01-1997
Første udgivelsesår 1997
Illustrationer IX, 279 p.
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 279
Indbinding Paperback / softback
Forlag Palgrave Macmillan
Sideoplysninger 279 pages, IX, 279 p.
Mål 216 x 140
ISBN-13 / EAN-13 9781349257645