Measuring the Impact of Online Media on Consumers, Businesses and Society (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Kejo Starosta

Measuring the Impact of Online Media on Consumers, Businesses and Society

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Kejo Starosta

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This empirical thesis analyses the impact of sentiments in online media on consumers, businesses, and society as a whole, and how knowledge of these correlations can be used in a variety of applications.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Kejo Starosta
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2022
Udgivelsesdato 03-03-2022
Første udgivelsesår 2022
Serie Sustainable Management, Wertschopfung und Effizienz
Illustrationer 59 Illustrations, black and white; XXX, 282 p. 59 illus.
Originalsprog Germany
Sideantal 282
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 282 pages, 59 Illustrations, black and white; XXX, 282 p. 59 illus.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658367282