Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 28-08-2023
Verden i dag er en verden af medier.
Overalt støder vi på medier, og vi bruger dem i stigende grad aktivt. Vi nøjes ikke med at læse avis, høre radio, se fjernsyn eller gå i biografen. Vi er også aktive med medierne. Vi blogger, facetimer, liker, opdaterer, uploader, swiper og skriver fanfiktion. De ‘gamle’ medier er der i høj grad endnu, men de indgår i dag i en ny medieverden, i et nyt mediemiljø, der præges af digitale medier, og som konstant er under forandring.MEDIEANALYSE præsenterer et bredt udvalg af aktuelle medier: pressen, fotografiet, filmen, dokumentaren, reklamen, radio, tv, digitale tekster og kontekster, bloggen og computerspillet. Vinklen er analytisk, historisk og aktuel: Kapitlerne sætter det enkelte medie ind i en historisk sammenhæng, samtidig med at de præsenterer aktuelle udviklinger og tilbyder begreber, metoder og teorier, der kan bruges i analysen af mediet.
MEDIEANALYSE er redigeret af medieforskerne Palle Schantz Lauridsen og Erik Svendsen. De har – ligesom bogens øvrige forfattere – stor erfaring i at undervise i medieemner på universitetsniveau. I København, Odense, Roskilde, Aalborg og Aarhus.
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Forfattere | Palle Schantz Lauridsen, Erik Svendsen (red.) |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 2. (28-08-2023) |
| Oplag | 1. (28-08-2023) |
| Første udgivelsesår | 2015 |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 390 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 175mm, H: 240mm, D: 25mm, Vægt: 762g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788759337134 |