Medieanalyse + Medieteori - sampak (Bog, Paperback, Dansk) af Palle Schantz Lauridsen

Medieanalyse + Medieteori - sampak

(Bog, Paperback, Dansk)

Nedsat pris! Medieanalyse + Medieteori - sampak


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

De to bøger enhver, der studerer medievidenskab har brug for, kan nu købes som sampak.

MEDIETEORI gennemgår de teorier, der er dominerende i medievidenskab i dag. Bogen rækker fra kapitler om mediesociologi, nyere offentlighedsteori over reception, kvantitative og kvalitative metoder til intertekstualitet, celebrity og affekt. Hvert kapitel har fokus på et gennemgående teoretisk tema, som belyses med en analytisk case.

MEDIEANALYSE præsenterer i kronologisk rækkefølge et bredt udvalg af aktuelle medier: den trykte presse, fotografi, film, dokumentar, reklame, radio, tv, digitale tekster, blogs og computerspil. Kapitlerne sætter det enkelte medie i en historisk sammenhæng og præsenterer begreber, metoder og teorier, der kan bruges i analysen af mediet.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfatter Palle Schantz Lauridsen
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 1. (19-01-2018)
Oplag 4. (24-08-2020)
Første udgivelsesår 2019
Originalsprog Dansk
Sideantal 750
Indbinding Paperback
Mål og vægt B: 172mm, H: 240mm, D: 45mm, Vægt: 1461g
ISBN-13 / EAN-13 9788759329917