Medienokonomie: Print, Fernsehen und Multimedia (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Hanno Beck

Medienokonomie: Print, Fernsehen und Multimedia

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Hanno Beck

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Das Buch wendet sich an Studenten der Publizistik, die sich mit Medienökonomie beschäftigen, an Studenten der Ökonomie, die sich mit der Medienbranche beschäftigen, und an Praktiker, welche mehr über die Zwänge und Gesetzmäßigkeiten ihrer Branche erfahren möchten.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Hanno Beck
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 4. Aufl. 2022
Udgivelsesdato 15-10-2022
Første udgivelsesår 2022
Illustrationer 45 Illustrations, black and white; XII, 321 S. 45 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 321
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 321 pages, 45 Illustrations, black and white; XII, 321 S. 45 Abb.
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783658365325