Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Forventes på lager: 01-01-2003
Ved hjælp af fire teoretiske forståelsesrammer analyseres sammenhængen mellem skole og praktik i erhvervsuddannelserne. Afhandlingen belyser elevernes læring i praktikdelen af erhvervsuddannelserne og deres anvendelse af den skolebaserede undervisning i denne proces.
Det empiriske udgangspunkt er en undersøgelse af elevernes læring i vekslen mellem skole og praktik i detailhandelsuddannelsen.
Den teoretiske analyse omfatter en begrebsanalytisk, en læringsteoretisk, en socialpsykologisk og en kognitionspsykologisk forståelsesramme.
Afhandlingen henvender sig til studerende og undervisere, der interesserer sig for teoretiske belysninger af læring i samspillet mellem skoleundervisning og praktikoplæring på arbejdspladser.
| Forlag | Danmarks Pædagogiske Universitet |
| Forfatter | Vibe Aarkrog |
| Type | Bog |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 2. (01-01-2003) |
| Oplag | 1. (01-01-2003) |
| Første udgivelsesår | 2003 |
| Sideantal | 172 |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788777019746 |