Moderne Methoden der Marktforschung: Kunden besser verstehen (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Moderne Methoden der Marktforschung: Kunden besser verstehen

(Bog, Paperback / softback, Tysk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Dieses Herausgeberwerk zeigt einfach und praxisnah aktuelle Methoden und Analyseverfahren in der modernen Marktforschung auf.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2017
Udgivelsesdato 19-04-2017
Første udgivelsesår 2017
Serie FOM-Edition
Illustrationer 18 Illustrations, color; 65 Illustrations, black and white; VIII, 280 S. 83 Abb., 18 Abb. in Farbe.
Fagredaktør Oliver Gansser, Bianca Krol
Originalsprog Germany
Sideantal 280
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 280 pages, 18 Illustrations, color; 65 Illustrations, black and white; VIII, 280 S. 83 Abb., 18 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783658097448