Modernes Hospitality Marketing: Grundlagen, Strategien und Instrumente fur einen wert... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Modernes Hospitality Marketing: Grundlagen, Strategien und Instrumente fur einen wertschopfungsstarken Tourismus

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Oliver Errichiello, Sandra Bayer

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Dieses Buch bietet einen fundierten Überblick über die aktuellen Herausforderungen im Tourismus und zeigt Lösungsansätze für ein wertschöpfendes Hospitality Marketing auf.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere Oliver Errichiello, Sandra Bayer
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2023
Udgivelsesdato 13-06-2023
Første udgivelsesår 2023
Illustrationer 45 Illustrations, black and white; XXI, 156 S. 45 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 156
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 156 pages, 45 Illustrations, black and white; XXI, 156 S. 45 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783658409326