Neuromarketing: Grundlagen - Erkenntnisse - Anwendungen (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Gerhard Raab

Neuromarketing: Grundlagen - Erkenntnisse - Anwendungen

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Gerhard Raab, Oliver Gernsheimer, Maik Schindler



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Als interdisziplinärer Ansatz der Wirtschaftswissenschaften, der Psychologie und der Neurowissenschaften besteht der Anspruch des Forschungsgebiets Neuromarketing darin, neue Erkenntnisse für das Marketing zu generieren.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere Gerhard Raab, Oliver Gernsheimer, Maik Schindler
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 3. Auflage 2013
Udgivelsesdato 24-09-2013
Første udgivelsesår 2013
Illustrationer 126 Illustrations, black and white; XXII, 349 S. 126 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 349
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 349 pages, 126 Illustrations, black and white; XXII, 349 S. 126 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783834925725