Optimal Bundling: Marketing Strategies for Improving Economic Performance (Bog, Hardback, Engelsk)

Optimal Bundling: Marketing Strategies for Improving Economic Performance

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Leading scientists present their latest research results in the area of product and price bundling, with respect to optimization as well as to behavioral bundling approaches. In addition the reader will learn how to implement bundling strategies and how to set up a bundling concept.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 1999 ed.
Udgivelsesdato 21-01-1999
Første udgivelsesår 1999
Illustrationer VIII, 299 p.
Fagredaktør Ralph Fuerderer, Andreas Herrmann, Georg Wuebker
Originalsprog Germany
Sideantal 299
Indbinding Hardback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 299 pages, VIII, 299 p.
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783540652472