Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs: Proc... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs: Proceedings of the 2022 AMS Annual Conference, May 25-27, Monterey, CA, USA

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2023 ed.
Udgivelsesdato 15-03-2024
Første udgivelsesår 2024
Serie Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
Illustrationer 8 Illustrations, black and white; XLI, 404 p. 8 illus.
Fagredaktør Bruna Jochims, Juliann Allen
Originalsprog Switzerland
Sideantal 404
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 404 pages, 8 Illustrations, black and white; XLI, 404 p. 8 illus.
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783031246890