Forventes på lager: 16-05-2013
I dette nummer af Paideia kan du læse følgende artikler:
- Inklusion i Danmark – hvilke konsekvenser har begrebsdefinitioner for den pædagogiske praksis?
- Inkludering och skolans osäkerheter – att stödja professionella att lära
- Excellens, likvärdighet och fokus på lärande – ett finländskt perspektiv på inkludering
- Norsk skole anno 2013: Økende ekskludering under dekke av inkludering?
- Vardagsanknytning i biologiböcker
- Kommentar: Tid til undervisning og læring – kvantitet og kvalitet
Tidsskriftet Paideia har en praksisrettet profil, men holder samtidig et højt akademisk niveau. Tidsskriftet indeholder fagfællebedømte artikler, som omhandler aktuelle temaer fra praksisfeltet, interviews, debatter samt boganmeldelser. Målgruppen er lærere, skoleledere, pædagoger og ledere i børnehaver, pædagogiske konsulenter, studerende, undervisere og forskere.
Udgives af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) (University College Nordjylland og Aalborg Universitet), Senter for praksisrettet utdanningsforskning (Høgskolen i Hedmark), Institutionen för pedagogik (Högskolan i Borås) samt Dafolo Forlag.
Se www.paideia.no.
| Forlag | Dafolo A/S |
| Forfattere | Ole Hansen, Lars Qvortrup, Per Skoglund, Kristina Ström, Kari Nes, Maria Ferlin, Niels Egelund, Anne Linder |
| Type | Ebog |
| Format | pdf, drm |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 16-05-2013 |
| Serienummer | 5 |
| Fagredaktør | Ole Hansen, Stephen Dobson, Thomas Nordahl, Anita Norlund, Bengt Persson, Lars Qvortrup |
| Sideantal | 69 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 1927 KB |
| Kopibeskyttelse | AdobeDRM |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788772819235 |