Søgning på underkategorier- og emner:
Bag klasseværelsets tomme stol gemmer der sig ofte et barn i mistrivsel, som med sit fravær og adfærd fortæller os, at der er noget, der ikke er som det skal være. Når børn og unge... Læs mere
Neuropsykologi i et neuropædagogisk perspektiv formidler, hvordan neuropsykologien kan forstås i en neuropædagogisk ramme med fokus på hjerne, krop og... Læs mere
Forfatter: Bjarne Nordberg Pedersen Illustrator Rasmus Jensen Læs første kapitel https://forlagetkrabat.dk/boeger/” Den kommer!” hylede han. Skarpe kløer greb fat i bilen.... Læs mere
Forfatter Stephan Randahl Forsideillustrator Angelica Inigo Læs første kapitel på https://forlagetkrabat.dk/boeger/#!/products/luca-og-den-skjulte-naziskat Luca og... Læs mere
Forfatter: Ali Standish Forsideillustrator: Iacopo Bruno Oversat af Helle Perrier Læs de første kapitler på forlagets hjemmeside... Læs mere
I denne bog præsenteres de indledende erfaringer fra opstarten af Nest klasser for børn med ADHD og ADHD-lignende vanskeligheder samt det materiale, der løbende er blevet... Læs mere
Forfatter: Tanja Rohini Bisgaard Grafiker: Kamilla Voss Asmussen Læs de første kapitler på forlagets hjemmeside https://forlagetkrabat.dk Vidste du, at der findes truede... Læs mere
Jesper Wung-SungKAMELEN KOM TIL SIDSTBilledbog Den herlige historie om Kamelens skabelse! ”Da Gud havde fået skruet noget sammen, trådte han tre skridt tilbage for at se på det. Det... Læs mere
Hvordan lærer man at tænke selvstændigt? Den franske filosof Oscar Brenifier beskriver i denne bog filosofiske samtaler i klasselokalet som undersøgende... Læs mere
Bo By-mus elsker luksus. Nu vil han besøge sin fætter på landet. Og sikke en overraskelse han får! Læs denne letlæste genfortælling af Æsops kendte fabel – og find ud af, hvad der videre sker. Efter en fabel af Æsop Letlæsning - Lix 7,3 (ml= 4,8 lo= 2,5)
Hver eneste dag går Peter på engen og passer får. Han er alene hele dagen, og han keder sig. Hvad kan han mon gøre for at skabe lidt spænding? FLACHS - FØRSTE LÆSNING er en serie henvendt... Læs mere
Denne bog er målrettet læreren, som i den daglige undervisning møder elever i så alvorlige læse-skrivevanskeligheder, at en særligt... Læs mere