Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan leveres før jul.
Denne bog handler om, hvordan neuropædagogikken kan sætte nye perspektiver på det pædagogiske og special- og socialpædagogiske arbejde med børn, unge og voksne.... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Både undervisningen og det pædagogiske udviklingsarbejde bliver bedre, når man er sammen om det. Særligt, når man skal lykkes med inklusion. CO-TEACHING OG MESTRING handler om... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Neuropsykologi i et neuropædagogisk perspektiv formidler, hvordan neuropsykologien kan forstås i en neuropædagogisk ramme med fokus på hjerne, krop og... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
SERIEN “MENNESKEKENDER” er en række minibøger, der forklarer socialpsykologi i øjenhøjde. De viser, hvordan vi kan ændre nogle af de uheldige mønstre, som let kan opstå mellem mennesker, ved at... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
I denne bog giver Camilla Mehlsen et tankevækkende bud på, hvordan børn og unge bedst muligt bliver klar til en digital tidsalder med kunstig intelligens og informationseksplosion, hvor... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Serien “Menneskekender” består af tre minibøger, der forklarer socialpsykologi i øjenhøjde: Ansvar, Mod og Empati. Bøgerne viser, hvordan vi kan ændre nogle... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Hvordan danner og uddanner vi børn og unge til at leve meningsfulde og gode liv i en digitaliseret samtid? En designtilgang til teknologiforståelse besvarer... Læs mere
'Hver af os har et HVORFOR, et dybt rodfæstet formål, en sag eller en overbevisning, som er kilden til vores passion og... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Samarbejdet i skolens forskellige team finder ofte sted på møder. Lærere og pædagoger er dog sjældent vilde med klassisk autoritær mødeledelse, så... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.
"Matematikopgaver til Det tænkende klasserum – 0.-5. klasse" er en bog til praksis og en naturlig efterfølger til Peter Liljedahls populære bog "Det tænkende... Læs mere
Der er noget grundlæggende galt med den måde, vi tænker fællesskaber på. Det er nu hver syvende elev, der dropper ud af efterskolerne med den... Læs mere
Der er noget grundlæggende galt med den måde, vi tænker fællesskaber på. Det er nu hver syvende elev, der dropper ud af efterskolerne med den... Læs mere