Personality, Design and Marketing: Matching Design to Customer Personal Preferences (Bog, Hardback, Engelsk)

Personality, Design and Marketing: Matching Design to Customer Personal Preferences

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 02-02-2017
Første udgivelsesår 2017
Illustrationer 19 Tables, black and white; 1 Line drawings, black and white; 40 Halftones, black and white; 60 Illustrations, black and white
Fagredaktør Gloria Moss
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 128
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 128 pages, 19 Tables, black and white; 1 Line drawings, black and white; 40 Halftones, black and whi
Mål 181 x 254 x 14
ISBN-13 / EAN-13 9780566087844