Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Forventes på lager: 03-01-0001
Allerede antologiens titel anslår centrale nøgleord i 90´ernes udbud af kurser til erhvervskvalificering, både på de højere læreanstalter og på det kommercielle marked.Bogen henvender sig til studerende, lærere og medarbejdere på virksomheder og offentlige arbejdspladser, der arbejder med kommunikation og formidling i bredeste forstand.
| Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (03-01-0001) |
| Oplag | 4. (01-01-1999) |
| Første udgivelsesår | 1993 |
| Fagredaktør | Helle Alrø, Marianne Kristiansen |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 152 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 165mm, H: 235mm, D: 10mm, Vægt: 317g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788773074602 |