Persuasive Communication: How Audiences Decide (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Richard (Carnegie Mellon University Young

Persuasive Communication: How Audiences Decide

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Previously published in 2011 under title: How audiences decide.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Richard (Carnegie Mellon University Young
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 ed
Udgivelsesdato 22-07-2016
Første udgivelsesår 2016
Illustrationer 22 Tables, black and white; 16 Line drawings, black and white; 22 Halftones, black and white; 38 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 464
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 464 pages, 22 Tables, black and white; 16 Line drawings, black and white; 22 Halftones, black and wh
Mål 182 x 305 x 30
ISBN-13 / EAN-13 9781138920378