Place Branding through Phases of the Image: Balancing Image and Substance (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af S. Zavattaro

Place Branding through Phases of the Image: Balancing Image and Substance

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: S. Zavattaro



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

As places face increased competition for human and capital resources, public managers turn toward corporate-like governance strategies and branding practices to shape places and organizations.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave Macmillan
Forfatter S. Zavattaro
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2014
Udgivelsesdato 07-08-2014
Første udgivelsesår 2014
Illustrationer XVI, 185 p.
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 185
Indbinding Paperback / softback
Forlag Palgrave Macmillan
Sideoplysninger 185 pages, XVI, 185 p.
Mål 216 x 140
ISBN-13 / EAN-13 9781349483983