Placebo-Effekte im Marketing: Zur Abhangigkeit des Produktnutzens von Marketing-Maßna... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Placebo-Effekte im Marketing: Zur Abhangigkeit des Produktnutzens von Marketing-Maßnahmen

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Anja Fell



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Die Dissertation von Frau Fell beinhaltet sowohl eine umfassende theoretische Diskussion des Problemkreises als auch die Ergebnisse eigener empirischer Untersuchungen, in denen die Ergebnisse von Shiv u.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfatter Anja Fell
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2010 ed.
Udgivelsesdato 14-01-2010
Første udgivelsesår 2010
Serie Marketing-Management
Illustrationer 37 Illustrations, black and white; XVII, 212 S. 37 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 212
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 212 pages, 37 Illustrations, black and white; XVII, 212 S. 37 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783834920966