Policy and Marketing Strategies for Digital Media (Bog, Hardback, Engelsk)

Policy and Marketing Strategies for Digital Media

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 28-04-2014
Første udgivelsesår 2014
Serie Routledge Studies in New Media and Cyberculture
Illustrationer 16 Tables, black and white; 17 Line drawings, black and white
Fagredaktør Yu-li (National Chengchi University Liu, Robert G. (University of Oxford Picard
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 326
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 326 pages, 16 Tables, black and white; 17 Line drawings, black and white
Mål 235 x 153 x 22
ISBN-13 / EAN-13 9780415747714