Politikmarketing 4.0: Eine wirtschaftspsychologische Fundierung (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Behzad Zabeti

Politikmarketing 4.0: Eine wirtschaftspsychologische Fundierung

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Behzad Zabeti

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

In diesem Buch entwickelt der Autor konzeptionell ein ganzheitliches, theoretisch fundiertes Modell zur Überwindung aktueller Veränderungsdynamiken im politischen Markt der BRD: das persönlichkeitsbasierte Identifikationsmodell.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Behzad Zabeti
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2020 ed.
Udgivelsesdato 20-11-2019
Første udgivelsesår 2019
Illustrationer 10 Illustrations, color; 33 Illustrations, black and white; XX, 362 S. 43 Abb., 10 Abb. in Farbe.
Originalsprog Germany
Sideantal 362
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 362 pages, 10 Illustrations, color; 33 Illustrations, black and white; XX, 362 S. 43 Abb., 10 Abb. i
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658283612