Praxisguide App-Marketing: Grundlagen zur Akquise, Aktivierung, Bindung und Monetaris... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Praxisguide App-Marketing: Grundlagen zur Akquise, Aktivierung, Bindung und Monetarisierung von App-Nutzern

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Atilla Wohllebe

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Atilla Wohllebe
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2023
Udgivelsesdato 01-02-2024
Første udgivelsesår 2024
Illustrationer 92 Illustrations, black and white; XXVIII, 372 S. 92 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 372
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 372 pages, 92 Illustrations, black and white; XXVIII, 372 S. 92 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783658429805