Public Relations and Social Theory: Key Figures, Concepts and Developments (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Public Relations and Social Theory: Key Figures, Concepts and Developments

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 ed
Udgivelsesdato 20-04-2018
Første udgivelsesår 2018
Serie Routledge Communication Series
Illustrationer 4 Tables, black and white; 4 Line drawings, black and white
Fagredaktør Øyvind (University of Oslo Ihlen, Magnus (University of Trollhattan Fredriksson
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 454
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 454 pages, 4 Tables, black and white; 4 Line drawings, black and white
Mål 152 x 228 x 26
ISBN-13 / EAN-13 9781138281301