Quantitative Models in Marketing Research (Bog, Hardback, Engelsk)

Quantitative Models in Marketing Research

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Philip Hans (Erasmus Universiteit Rotterdam) Franses, Richard (Erasmus Universiteit Rotterdam) Paap

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This 2001 book presents important and practically relevant quantitative models used for marketing research. Each model is presented in detail with a self-contained discussion, which includes: a demonstration of the mechanics of the model, empirical analysis, real world examples, and interpretation of results and findings.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Cambridge University Press
Forfattere Philip Hans (Erasmus Universiteit Rotterdam) Franses, Richard (Erasmus Universiteit Rotterdam) Paap
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 09-08-2001
Første udgivelsesår 2001
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 222
Indbinding Hardback
Forlag Cambridge University Press
Sideoplysninger 222 pages
Mål 249 x 183 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9780521801669