Reading Marx in the Information Age: A Media and Communication Studies Perspective on... (Bog, Hardback, Engelsk)

Reading Marx in the Information Age: A Media and Communication Studies Perspective on Capital Volume 1

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Christian (University of Westminster Fuchs
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 24-11-2015
Første udgivelsesår 2015
Illustrationer 17 Tables, black and white; 61 Line drawings, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 416
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 416 pages, 17 Tables, black and white; 61 Line drawings, black and white
Mål 254 x 178
ISBN-13 / EAN-13 9781138948556