Rebranding Precarity: Pop-up Culture as the Seductive New Normal (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Ella (Birkbeck Harris

Rebranding Precarity: Pop-up Culture as the Seductive New Normal

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Explores how ‘pop-up culture’ has entrenched precarity in London by normalizing andglamorizing crisis conditions in the aftermath of the 2008 crash.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Bloomsbury Publishing PLC
Forfatter Ella (Birkbeck Harris
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 29-10-2020
Første udgivelsesår 2020
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 320
Indbinding Paperback / softback
Forlag Bloomsbury Publishing PLC
Sideoplysninger 320 pages
Mål 135 x 215 x 23
ISBN-13 / EAN-13 9781786999825