Religion in Consumer Society: Brands, Consumers and Markets (Bog, Hardback, Engelsk) af Francois Gauthier

Religion in Consumer Society: Brands, Consumers and Markets

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Francois Gauthier

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book, together with a complementary volume Religion in the Neoliberal Age, focuses on religion, neoliberalism and consumer society; offering an overview of an emerging field of research in the study of contemporary religion. Claiming that we are entering a new phase of state-religion relations.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Francois Gauthier
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 24-07-2013
Første udgivelsesår 2013
Serie AHRC/ESRC Religion and Society Series
Fagredaktør Tuomas Martikainen
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 268
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 268 pages
Mål 242 x 157 x 23
ISBN-13 / EAN-13 9781409449867