Rethinking Luxury: How to Market Exclusive Products and Services in an Ever-Changing ... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Rethinking Luxury: How to Market Exclusive Products and Services in an Ever-Changing Environment

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Fabian Sommerrock, Martin C. Wittig, Philip Beil, Markus Albers

Forlag: LID Publishing

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag LID Publishing
Forfattere Fabian Sommerrock, Martin C. Wittig, Philip Beil, Markus Albers
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 ed
Udgivelsesdato 15-02-2017
Første udgivelsesår 2017
Illustrationer 1 Illustrations
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 264
Indbinding Paperback / softback
Forlag LID Publishing
Sideoplysninger 264 pages, 1 Illustrations
Mål 238 x 166 x 20
ISBN-13 / EAN-13 9781910649978