Sådan digitaliserer man en kop kaffe: Hvordan etablerede organisationer skal innovere... (Bog, Hæftet, Dansk)

Sådan digitaliserer man en kop kaffe: Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfatter: Kris Østergaard

Nedsat pris! Sådan digitaliserer man en kop kaffe: Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign.

Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gyldendal Business
Forfatter Kris Østergaard
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (01-03-2019)
Oplag 2. (06-05-2019)
Omslagsgrafiker Kenneth Schultz
Originalsprog Dansk
Sideantal 184
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 144mm, H: 222mm, D: 16mm, Vægt: 313g
ISBN-13 / EAN-13 9788702266825