Schlusselfaktoren im E-Commerce: Innovationen, Skaleneffekte, Datenorientierung und K... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Schlusselfaktoren im E-Commerce: Innovationen, Skaleneffekte, Datenorientierung und Kundenzentrierung

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Dominik Große Holtforth, Richard C. Geibel, Robin Kracht

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Das essential zeigt, wie digitale Innovationen, Customer Centricity, Skaleneffekte und Data Driven Marketing zu nachhaltigen Kundenbeziehungen und Wettbewerbsvorteilen im E-Commerce führen.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfattere Dominik Große Holtforth, Richard C. Geibel, Robin Kracht
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2., überarb. Aufl. 2020
Udgivelsesdato 10-10-2020
Første udgivelsesår 2020
Serie essentials
Illustrationer 8 Illustrations, black and white
Originalsprog Germany
Sideantal 50
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 50 pages, 8 Illustrations, black and white
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658319588