Selbstmarketing fur Wissenschaftler*innen: Methoden, Modelle und Instrumente (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Selbstmarketing fur Wissenschaftler*innen: Methoden, Modelle und Instrumente

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: D. Georg Adlmaier-Herbst, Annette Mayer

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere D. Georg Adlmaier-Herbst, Annette Mayer
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2021
Udgivelsesdato 08-10-2021
Første udgivelsesår 2021
Illustrationer 24 Illustrations, color; 17 Illustrations, black and white; XIII, 177 S. 41 Abb., 24 Abb. in Farbe.
Originalsprog Germany
Sideantal 177
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 177 pages, 24 Illustrations, color; 17 Illustrations, black and white; XIII, 177 S. 41 Abb., 24 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783658338381