Sensory Branding: Grundlagen multisensualer Markenfuhrung (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Paul Steiner

Sensory Branding: Grundlagen multisensualer Markenfuhrung

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Paul Steiner

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Der Autor liefert dazu Grundlagen der Markenführung und wichtige Ansatzpunkte zur multisensualen Gestaltung von Marken, um so Konsumenten langfristig und mit allen fünf Sinnen an eine Marke zu binden und damit Markeninhalte tiefgreifend zu verankern.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Paul Steiner
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 3., überarb. Auflage 2020
Udgivelsesdato 13-03-2020
Første udgivelsesår 2020
Illustrationer 1 Illustrations, black and white; XXVIII, 312 S. 1 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 312
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 312 pages, 1 Illustrations, black and white; XXVIII, 312 S. 1 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658298296