Service Excellence als Impulsgeber: Strategien - Management - Innovationen - Branchen (Bog, Hardback, Tysk)

Service Excellence als Impulsgeber: Strategien - Management - Innovationen - Branchen

(Bog, Hardback, Tysk)



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Steigende Ansprüche und Wünsche der Kunden sowie ein intensiver Wettbewerb im Dienstleistungssektor sind Gründe für permanent wachsende Anforderungen an ein professionelles Dienstleistungsmanagement der Unternehmen.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Type Bog
Format Hardback
Sprog Tysk
Udgave 2007 ed.
Udgivelsesdato 25-09-2007
Første udgivelsesår 2007
Illustrationer XX, 623 S.
Fagredaktør Matthias Gouthier, Christian Coenen, Henning Schulze, Christoph Wegmann
Originalsprog Germany
Sideantal 623
Indbinding Hardback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 623 pages, XX, 623 S.
Mål 252 x 178 x 41
ISBN-13 / EAN-13 9783834906885