Social Business Models in the Digital Economy: New Concepts and Contemporary Challenges (Bog, Hardback, Engelsk)

Social Business Models in the Digital Economy: New Concepts and Contemporary Challenges

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Adam Jablonski, Marek Jablonski



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Filling a gap in the current literature, this book addresses the social approach to the design and use of innovative business models in the digital economy.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Nature Switzerland AG
Forfattere Adam Jablonski, Marek Jablonski
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2020 ed.
Udgivelsesdato 19-11-2019
Første udgivelsesår 2019
Illustrationer 46 Illustrations, black and white
Originalsprog Switzerland
Sideantal 228
Indbinding Hardback
Forlag Springer Nature Switzerland AG
Sideoplysninger 228 pages, 46 Illustrations, black and white
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783030297312