Social Marketing and Social Change: Strategies and Tools For Improving Health, Well-B... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Social Marketing and Social Change: Strategies and Tools For Improving Health, Well-Being, and the Environment

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: R. Craig Lefebvre

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

How can we facilitate more effective, efficient, equitable and sustainable solutions to the problems that confound our communities and world? Social marketing guru R.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag John Wiley & Sons Inc
Forfatter R. Craig Lefebvre
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 02-04-2013
Første udgivelsesår 2013
Originalsprog United States
Sideantal 592
Indbinding Paperback / softback
Forlag John Wiley & Sons Inc
Sideoplysninger 592 pages
Mål 233 x 178 x 29
ISBN-13 / EAN-13 9780470936849