Social Marketing: Behavior Change for Good (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Nancy R. Lee

Social Marketing: Behavior Change for Good

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Nancy R. Lee, Philip Kotler, Julie Colehour

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Social Marketing: Behavior Change for Good, 7th Edition is the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Authors Nancy R. Lee, Philip Kotler, and Julie Colehour present a proven 10-step strategic marketing plan and guides students through each stage of the process.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Inc
Forfattere Nancy R. Lee, Philip Kotler, Julie Colehour
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 7 Revised edition
Udgivelsesdato 16-06-2023
Første udgivelsesår 2023
Originalsprog United States
Sideantal 576
Indbinding Paperback / softback
Forlag SAGE Publications Inc
Sideoplysninger 576 pages
Mål 185 x 234 x 34
ISBN-13 / EAN-13 9781071851647