Social Media im Tourismusmarketing: Wie Urlaubsanbieter in sozialen Medien Sichtbarke... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Social Media im Tourismusmarketing: Wie Urlaubsanbieter in sozialen Medien Sichtbarkeit und Direktbuchungen steigern

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Andre Gebel

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Andre Gebel
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2020
Udgivelsesdato 08-09-2020
Første udgivelsesår 2020
Illustrationer 55 Illustrations, color; 1 Illustrations, black and white; XIX, 219 S. 56 Abb., 55 Abb. in Farbe.
Originalsprog Germany
Sideantal 219
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 219 pages, 55 Illustrations, color; 1 Illustrations, black and white; XIX, 219 S. 56 Abb., 55 Abb. i
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658310776