Social Media Management: Using Social Media as a Business Instrument (Bog, Hardback, Engelsk) af Amy Van Looy

Social Media Management: Using Social Media as a Business Instrument

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Amy Van Looy

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This is the second edition of the undergraduate textbook 'Social Media Management' which extends the original edition's scope beyond the business angle.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Nature Switzerland AG
Forfatter Amy Van Looy
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2nd ed. 2022
Udgivelsesdato 04-05-2022
Første udgivelsesår 2022
Serie Springer Texts in Business and Economics
Illustrationer 76 Illustrations, black and white
Originalsprog Switzerland
Sideantal 275
Indbinding Hardback
Forlag Springer Nature Switzerland AG
Sideoplysninger 275 pages, 76 Illustrations, black and white
Mål 164 x 241 x 27
ISBN-13 / EAN-13 9783030990930