Social Media Marketing: Game Theory and the Emergence of Collaboration (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Eric Anderson

Social Media Marketing: Game Theory and the Emergence of Collaboration

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Eric Anderson



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Der Drehbuchautor und seine Rechte VII VII Vorwort Contents Chapter 1: Surviving the Customer . 1 The Origins of Game Theory . 2 Game Theory, the New Media, and the NEW New Media . 8 Chapter 2: Zero-Sum Games in Traditional Marketing . 1 Zero-Sum Games and the Problem of Transparency . 3 The Wisdom of Randomization .

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Eric Anderson
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2010 ed.
Udgivelsesdato 08-11-2014
Første udgivelsesår 2014
Illustrationer X, 188 p.
Originalsprog Germany
Sideantal 188
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 188 pages, X, 188 p.
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783642436208