Social Media Marketing und -Management im Tourismus (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Thomas Hinterholzer

Social Media Marketing und -Management im Tourismus

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Thomas Hinterholzer, Mario Jooss



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

In dem Lehrbuch wird gezeigt, welche neuen Marketing- und Management-Strategien Akteure aus dem Tourismus mithilfe von Informations- und Kommunikationstechnologien entwickeln. Mit anregenden Beispielen zum Weiterdenken und Aufgaben zur Vertiefung des Stoffs.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere Thomas Hinterholzer, Mario Jooss
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2013 ed.
Udgivelsesdato 23-09-2013
Første udgivelsesår 2013
Illustrationer 252 Illustrations, black and white; XIV, 456 S. 252 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 456
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 456 pages, 252 Illustrations, black and white; XIV, 456 S. 252 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783642379512