Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 15-03-2016
Sociale netværkssites som Facebook, Twitter, LinkedIn og Instagram indgår i stigende grad som en integreret del af vores hverdagsliv og kommunikation med andre. Her kan man med udgangspunkt i sin egen personlige profil forbinde sig med gamle og nye venner for at diskutere og dele indhold i form af tekst, billeder og videoer.
Denne bog beskriver sociale netværkssites som mediefænomen og viser, hvordan tilstedeværelsen i disse sociale netværk påvirker vores identitet og sociale liv, både privat og professionelt.
Bogen ser blandt andet nærmere på følgende spørgsmål: Hvordan kan vi forstå identitet i et netværksperspektiv? Hvordan udfolder fællesskaber sig på disse sites? Og hvilke udfordringer står man overfor, når man vil kommunikere strategisk på disse platforme?
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Forfatter | Lisbeth Klastrup |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (15-03-2016) |
| Oplag | 6. (08-08-2025) |
| Serie | Kort og præcist om medier og kommunikation |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 141 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 155mm, H: 230mm, D: 9mm, Vægt: 251g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788759316276 |