Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 01-01-1997
Samfundet er kendetegnet ved en så høj grad af opsplittethed og individualisering, at det ikke længere giver mening at tale om fællesskaber, hvortil regulerende forskrifter kan føres tilbage som fælles værdier, normer eller traditioner. I del: Hvordan er det muligt på en nutidig måde at tale om identitet i et samfund, der socialiserer til individualitet og selvrefleksivitet, og hvor den enkelte er overladt til at bestemme sig selv ud fra sig selv. II del: Om den konsstruktivistiske læringsteori, som er en teori, der afviser enhver ide om, at undervisningens indhold kan overføres til eleverne.
| Forlag | Unge Pædagoger |
| Forfatter | Jens Rasmussen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 2. (01-01-1997) |
| Oplag | 10. (01-01-1997) |
| Første udgivelsesår | 1996 |
| Serie | Unge Pædagogers serie |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 168 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 126mm, H: 202mm, D: 11mm, Vægt: 218g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788787400961 |